Opastamme sinua valitsemaan oikea tuote
Puhelinlinja:
Tarjoamme ammatillista ohjausta tuotteidemme myyntiin, käyttöön ja / tai valintaan:+358 9 425 50425
Ole hyvä ja pidä tilausnumerosi valmiina.
Keskustele kanssamme
HUOMIO! Valitettavasti emme voi auttaa sinua jo tilaamissa tilauksissa tai pakettien seurannassa chatissa - katso ohjeita alla.
Seuraa ja jäljitä
Etsi pakettisi tilausnumerollasi:
Lisäkysymyksiä:
Kun siirrämme paketin varustamolle, kuljetus ja paketin tosiasiallinen toimitus on varustamon vastuulla.
Erityiset lähetysongelmat
Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä lähetystäsi tai seurantaa varten, ota meihin yhteyttä puhelimitse +358 9 425 50425.
Kun siirrämme paketin varustamolle, kuljetus ja paketin tosiasiallinen toimitus on varustamon vastuulla.
- Ota yhteyttä DPD: hen
- Puhelin: 0121 275 0500
- Yhteystiedot: https://www.dpd.co.uk/ content / miten-can-me-help / contact.jsp
- Ota yhteyttä GLS: ään
- Puhelin: 01860 6200
- Kontaktside: https://gls-group.eu/IE/en/contact
Erityiset lähetysongelmat
Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä lähetystäsi tai seurantaa varten, ota meihin yhteyttä puhelimitse +358 9 425 50425.
Etsi kadotettu paketti
Jos olet ollut yhteydessä merenkulkuyhtiöön ja he ilmoittavat, että paketti on ollut heidän hallussaan, mutta että se on tällä hetkellä kadonnut, käsittelemme paketin hakua ja autamme sinua löytämään sen tai korvaamaan sen sisällön.
Lähetä meille sähköpostiosoite [email protected] , tilausnumerolla ja seurannumerolla.
Useimmiten laivayhtiö löytää paketin 1 viikon sisällä päivästä, jona kysely meille on luotu. Jos varustamo pitää paketti kadonneena, lähetämme sinulle uuden paketin mahdollisimman pian :)
Aukioloajat:
puhelimen asiakaspalvelu: +358 9 425 50425E-mail asiakaspalvelu: [email protected]
Maanantai: klo 09:30 - 17:30
Tiistai: klo 09:30 - 17:30
Keskiviikko: 09:30 - 17:30
Torstai: klo 09:30 - 17:30
Perjantai: klo 09:30 - 17:00
Lauantai: SULJETTU
Sunnuntai: SULJETTU