NKD Rally V4 Temppupotkulauta


267,87 €
267,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 147,27 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

267,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 200,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 133,87 €

Normaali hinta: 267,87 €

Special Price 200,87 €

Kuvaus
Yksityiskohdat
Oletko valmis puhaltamaan? NKD Rally V4 Stunt-skootteri on täällä maailmassa, ja se haluaa sinun tulevan mukaan. Tämä temppuinen skootteri voi ajaa kaduilla ja ramppeilla liukumalla kaikessa matkallaan, kuten se on ainoa asia, jota se on koskaan tehnyt. Se sopii erinomaisesti kaikenlaisille ratsastajille, olitpa aloittelija vai ratsastettu vuosia. Se on lujuuden ja keveyden seos, sen kromipalkki ja laaja alumiinikotelo, lisättyjä jauhatuskaiteita.

Yksi asia on materiaalit, mutta mitä heillä olisi ilman hämmästyttävää rakentamista? Uuden pohjakosketustekniikan ja hienojen ideoiden avulla tämä stunt-skootteri on rakennettu kick assiksi. Aloitetaan ensiluokkaisella IHC-puristusjärjestelmällä, joka sallii sileän ja hienon terästangon. Puhumattakaan NKD Signature-teräshaarasta, joka lisää lisävoimaa skootterin rakentamiseen. Toinen erittäin tärkeä ominaisuus on niska. Tämä kaula on taottu telineelle kaarevalla tiivisteellä, joka sallii sen istua entistä laajemmalle ja siksi myös skootterille. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä mainittakoon ihanat timanttikiinnikkeet, jotka eivät ole vain super mukavia, vaan myös antavat sinulle uskomattoman otteen. Tämä stuntin skootteri on kyse voimaa ja voimaa, joten jos tarvitset jotain voit luottaa milloin ja missä tahansa, tämä skootteri sopii sinulle.

Lataa PDF-tiedosto CE-sertifiointiraportin lukemiseen.
Arvostelut
Koko opas

Koko-opas skoottereille

Stunt on paljon vahvempi kuin tavallinen skootteri, sen lisäparannusten vuoksi. Sen vuoksi temppu-skootteri, toisin kuin tavallinen skootteri, pystyy käsittelemään luiskat ja sinä hyppäät sen päälle. Temppuihin tarkoitettua skootteria ei voi taittaa yhteen, koska se antaisi skootterille heikon pisteen. Siksi skootterilla on kiinteä korkeus, joka on säädettävä korkeudellesi. Stunt-skootteri ei yleensä ole yhtä suuri kuljettamiseen kuin tavallinen.

*Muista, että taulukko on vain ohjeellinen:

Sinun pituutesi Alle 110 cm 110-140 cm 140-160 cm Yli 160 cm
Suositeltava skootterin korkeus Alle 70 cm 70-80 cm 75-85 cm 80+ cm

sizechart of stunt scooters

Voit ajaa minkä tahansa kokoisella temppu-skootterilla, mutta se ei tarkoita, että se olisi hauskaa, mukavaa tai helppoa tehdä temppuja. Siksi tarvitset temppu-skootterin korkeutesi mukaan. Korkeudellesi kiinnitetty skootteri antaa sinulle paljon paremman hallinnan temppu-skootterisi suhteen ja helpottaa temppujen tekemistä. Suosittelemme, että mitat etäisyyden lantion ja vatsan välillä, ja valitset temppu-skootterin, jonka korkeus on jossain väliin. Muista, että temppu-skootterin korkeus tulee aina olemaan etusijalla, kaikki riippuen siitä, mikä tyyli on parhaiten sopiva. Käytä opasta kuitenkin saadaksesi käsityksen siitä, minkä korkeuden temppu skootterillasi tulisi olla.

Päätettäessä, minkä tempun skootterin tulisi valita, on tärkeää valita myös oikea pyörät. Tyypillisesti lasten skootterissa on 90 - 110 mm kokoiset pyörät, missä vanhempien lasten ja aikuisten temppu skootteri sai usein 110 - 120 mm kokoisia pyöriä. Lisäksi on muistettava, mitä pakkausjärjestelmää temppu skootterisi tarvitsee. Stunt-skoottereihin on tarjolla laaja valikoima erityyppisiä pakkausjärjestelmiä, mikä on tärkeä asia skootterillesi. SCS, HIC, IHC ja ICS on eräs kestävimmistä temppu-skootterien järjestelmistä.

Skootterisi pyöriin sijoitetut laakerit on toinen asia, josta on ajateltava, kun ostat skootterin. Laatu mitataan ABEC: ssä, esimerkiksi ABEC-5. Mitä suurempi lukumäärä, sitä hienompaa laakeri on ja sitä paremmin pyörät pyörivät. Mikä tarkoittaa, että jos sinulla on hienoja laakereita, pysyt helpommin nopeudella temppu-skootterissasi. Tämä on erittäin käytännöllistä ajaessasi ramppeilla ja nopeuden menettäminen yhtäkkiä olisi melko turhauttavaa. Suosittelemme, että katsot temppu-skoottereita, joissa on ABEC-5 tai uudempi. 

Katso meidän laajennettu opas täällä skoottereista ymmärtääksesi paremmin.

Löydä koko valikoima temppu-skoottereita tässä.

Jos olet epävarma siitä, onko kyse stunt-skootterista vai säännöllisestä skootterista, etsi koko skootterivalikoimamme tässä.

Street

Katu on termi kadun ratsastukselle skootterisi kanssa. Se tarkoittaa risteilyä kadulla tai skateparkilla, joka tekee kaikenlaisia stuntteja - vain mielikuvitus pysäyttää sinut täällä. Street on useimmin käytetty ajo-opastusta stunt-skoottereissa ja usein asettaa suuria vaatimuksia skootterin suunnittelulle ja laadulle. Vankka rakenne antaa sinulle mahdollisuuden vastata haasteita, joita katu saattaa heittää sinuun ja itsevarmuutta itsestäsi, kun olet seikkailussa, onko se ensimmäinen kerta, kun olet poissa tai olet tehnyt sen 100 kertaa aiemmin.

Ramplt

Ramps = ratsastus ramppeihin. Usein ratsastaa luiskia oppia tekemään uusia temppuja teidän Stunt Scooter. Tämä antaa sinulle nopeamman itseluottamuksen skootterille ja yleensä! Löydät usein ramppeja luisteluristeissä. Kuitenkin, jos et ole niin onnekas, että sinulla on tällainen lähistöllä, suosittelemme, että hankit yhden NKD-rampeiltamme, jonka avulla voit harjoitella missä ja milloin tahansa. Ramppissa on loputtomia malleja, joiden avulla voit ajaa stunt-skootterisi ja se on loistava tapa selviytyä ja tulla todella lahjaksi.

Slide

Slide, joka tunnetaan myös nimellä Grind, on termi temppuja varten, jotka suoritetaan liukumalla jotain. Esimerkiksi se voisi olla putki, kaide, portaikko, kyllä, pohjimmiltaan mikä tahansa, mitä voi ajatella. Oikealla skootterilla jokainen voi oppia liukumaan. Se vaatii vain, että olet tietoinen siitä, että teidän stunt-skootterisi kannella on hiomapohja eli. leikkaukset, joiden avulla voit liukua asioihin. Tämä ajotapa on erittäin suosittu ja voit tehdä sen ystäviesi kanssa missä tahansa.

Transport

Liikenne tarkoittaa skootterin kykyä liikennevälineenä. Kuinka hyvin se sai sinut A: sta B: hen ja kuinka helppoa on tuoda mukanasi? Skoottereiden kautta kulkeva kuljetus on viime vuosina tullut suosittu monissa Euroopan kaupungeissa, olipa kyseessä koulu tai työ. Se on myös erittäin älykäs lomilla, joissa polkupyörä on liian iso ja hankala, koska hyvät liikenteen skootterit voidaan usein taittaa ja kuljettaa olkapään yli.

Laatu

Laatu. Tämä on ilmaus ammatillisesta arvioinnista skootterista kokonaisuutena. Tämä perustuu skootterin materiaaleihin, rakentamiseen, suorituskykyyn ja arvioituun elämään. Korkea luokitus täällä on hankkinut erittäin hyvät skootterit, jotka kannattaa näkyä.

Total height:

Koko skootterin kokonaiskorkeus. Scooterin korkeudesta ei ole oikeutta tai vikaa. Yleensä voidaan sanoa, että alhaiset skootterit suuntautuvat teknisiin temppuja, kun taas korkeat skootterit ovat kuljetusta ja mukavuutta. Jotkut skootterit voidaan säätää sopivan sinulle ja tarpeisiisi.

Weight:

Skootterin kokonaispaino, kun se on valmis. Tiukemmat skootterit valmistetaan usein materiaalista, kuten teräksestä, mikä lisää kestävyyttä ja pitkäikäisyyttä. Sellaisten kevyiden materiaalien, kuten alumiinin, sytyttimet ovat kevyempiä ja helpompi kuljettaa mukana. Olitpa sinun valita yksi tai toinen riippuu siitä, kuinka paljon olet valmis maksamaan ja mihin skaalat käyttävät. Skootterin on esimerkiksi pystyttävä seisomaan eniten, ja sen vuoksi olisi järkevää ostaa se kestävästä materiaalista.

Deck design:

Kannen muoto on kaksi tyyppiä: yksiosainen ja kaksiosainen. Yksiosainen kannet ovat erittäin kestäviä, koska ne on valmistettu hitsatuista osista, kun taas kaksiosainen kannet on yhdistetty pultteihin. Kahden kappaleen kannen etuna on se, että ne kykenevät usein taittumaan, ja joissakin malleissa on headtubes, jotka antavat mahdollisuuden eri kulmille.

Deck material:

Skootterin kannen on yleensä valmistettu alumiinista, koska se on erittäin kevyt ja kestävä materiaali. Alumiini on suhteellisen pehmeä, joten se sekoitetaan muiden metallien kanssa. Alumiini on jaettu seoksiin, joissa arvo määräytyy metalliseoksen avulla. Korkeampi seos tuottaa kestävämpää tuotemateriaalia.

Deck length:

Kannen pinnan kokonaispituus. Kannen pituus päättää, kuinka paljon tilaa jalkasi on skootterilla. Mitä kauemmin kansi on, sitä enemmän tilaa, jolle on pidettävä tilaa, missä lyhyempi kansi, sitä vähemmän tilaa, jolle seisot.

Deck width:

Kannen pinnan kokonaisleveys. Leveys määräytyy skootterin kannen pituuden mukaan, kuinka paljon tilaa joudut pysymään jalkojesi päällä. Esimerkki leveydestä olisi, jos sinulla olisi molemmat jalat vierekkäin skootterin kannen pinnalla tai ei. Sen lisäksi sinun on oltava tarpeeksi tilaa nopeuttaa menettämättä tasapainoa.

Concave:

Kovake on kannen pinnan sisäinen kaarevuus. Se auttaa lukitsemaan jalat tiukasti kannelle ja siten antamaan paremman otteen, joten vältät tasapainon menetyksen ja putoamisen helposti. Kovera kaarevuus mitataan skootterin kannella ja mitataan asteina.

Compression:

Puristusjärjestelmä on järjestelmä, joka pitää haarukan tiukasti kannen päätaipaan ja vähentää sitä, että kaikki skootterit kärsivät ajasta, jota he käyttävät. Niinpä se on skoottereilla ja näin ollen se on kaiken aktiivisesti käytössä ulkona.

Fork:

Haarukat voidaan jakaa kahteen pääryhmään: yksi kappale kahdesta kappaleesta. Yksiosainen haarukka on valettu tai leikattu yhdestä metallisesta kappaleesta, jolloin haarukalle on vähemmän heikkoja pisteitä kuin kaksiosainen haara, joka koostuu useista osista. Lisäksi haarukat voidaan jakaa haaroihin langan kanssa tai ilman. Langattomilla haarukoilla tarvitaan puristuspakkaus.

Headset type:

Kannen headtube määrittelee, mihin skootteri käyttää. Integroitu kuuloke on suojattu ja kestävämpi kuin integroitu kuuloke. Sisäpiiriin kuulumaton kuuloke istuu kuulokkeen sisällä, joten se on hauras kuin integroitu kuuloke.

Bar material:

Teräs on erittäin vahva ja kestävä materiaali. Teräspalkit ovat erittäin vahvoja, mutta myös paljon raskaampia kuin alumiinipalkit. Teräspalkit tarjoavat enemmän skoottereille, jotka ovat kovaa. Sellaiset skootterit olisivat stunt-skoottereita, joiden on kovaa vaikutusta tehtäessäni. Se on selvä etu, jos ostat stunt-skootterisi kestävään materiaaliin.

Bar height:

Kokonaiskorkeus palkin alareunasta ohjaustankoon keskelle. on suositeltavaa, että palkin korkeus sopii ratsastajalle. Jotkut skootterit voidaan säätää sopivaksi korkeudelle, kun taas muut skootterit tulevat kiinteisiin korkeuksiin, jolloin sinun on valittava korkeintaan sopiva. Syynä tähän on se, että temppu-skootterin on kyettävä ottamaan lyöntejä temppujen aikana, joten jos palkki on säädettävissä temppujen skootterilla, se heikentyy ja mahdollisesti antaa sinulle ongelmia temppujen tekemisessä.

Bar width:

Baarien leveydet sopivat erilaisiin ratsastustyyleihin. Ilman temppuilla sinulla on paljon enemmän hallintaa temppua laaja baari, kapea baari sopii paremmin teknisiä temppuja. Siksi palkin leveyden on vastattava taitojasi, ja siksi voi olla syytä harkita, millaista skootteriä käytetään ensi sijassa.

Clamp size:

Kiinnittimen kiinnittimen koko riippuu pulttien lukumäärästä, joita kiristin kiristyy. Tästä syystä se, että mitä enemmän pultteja kappalemäärä on suurempi, niin myös se, että vähemmän sormusta käyttäviä pultteja, sitä pienempi on puristimen koko.

Outer diameter:

Palkin ulkohalkaisija on se, mikä määrittelee kiinnittimen tyypin, joka sopii. Siksi on suositeltavaa, että palkin ulkohalkaisija sopii kiinnittimien sisähalkaisijaan. Huomaa kuitenkin, että joitain kiinnittimiä voidaan käyttää molemmissa standardipalkkeissa ja yli kokoisissa palkkeissa.

Inner diameter:

Tangojen sisähalkaisija määrittää haarukan, joka sopii. Olipa kyseessä yksiosainen haarukka tai kaksiosainen haarukka, se riippuu siitä, mitä kuvitellaan itsesi käyttäessäsi skootteria. Kaksiosaisen haarukan älykäs asia on se, että sitä voidaan usein taittaa yhteen, mikä voi olla käytännöllistä kuljettaa sinut bussiin tai junaan, jossa yksiosainen haarukka on erinomainen kestävyys, mikä tekee siitä täydellinen stunt-skoottereille.

Wheeldiameter:

Pyörien koko riippuu ratsastustyypistäsi. Jos sinulla on paljon huomiota ajokokemukseen, jossa on hyvä virtaus ja nopeus, käy isommille pyörille, kun taas pienemmät pyörät valitaan, jos menet nopeaa vastausta ja parempaa hallintaa. On kuitenkin tärkeää, että pyörän halkaisija sopii sekä etuhaarukan, kannelle että jarruille.

Wheel hardness:

Pyörän kovuus mitataan durometrin asteikolla, joka menee 0 - 100 A, missä 0 on pehmein ja 100A on vaikein. Vaikeammat pyörät kestävät pidempään ja kulkevat nopeammin, mutta eivät ole yhtä mukavuuksia epätasaisilla syillä kuin pehmeät pyörät. Pehmeämmät pyörät kuluvat kuitenkin nopeammin, mutta ne ovat hyvä pito ja sopivat erinomaisesti puistoihin ja sisäkäyttöön.

Core material:

Alumiini- ja nailonpyörät ovat ominaisuuksiltaan kumpikin. Alumiinivanteet ovat vahvimmat, mutta nailonpyörät ovat kevyimmät. Olipa kyseessä sitten yksi tai toinen riippuu ennen kaikkea siitä, mihin haluat käyttää skootteria. On älykäs saada voimakkaampia pyöriä ulkona kuljetukseen ja jos haluat tehdä temppuja.

Wheel design:

Erilaisia ydinmalleja ovat: kiinteät ja pehmeät. Kiinteä pyörä on suhteellisen raskas pyörät skoottereille, mutta niiden paino tarjoaa myös paljon kestävyyttä ja vahvistaa pyöriä. Spottivyöt ovat skoottereiden kevyempiä pyöriä, mikä johtaa vähemmän kestävään ja voimakkaaseen pyörään.

Wheel profile:

Mikä tasainen profiili on se, että se tarjoaa ehdottomasti parhaan ja parhaan mahdollisen pitoa skoottereille saavuttaakseen, sillä mitä kapeampi profiili tekee, se mahdollistaa paljon nopeamman. Haarukan muoto on sovitettava oikein skootterin profiilin kanssa.

Bearings:

Laakerit on jaettu ABEC: hen. Korkea ABEC-arvo tarkoittaa sitä, että laakeri on valmistettu tarkemmin ja siten paremmalla laadulla. On suositeltavaa, että ABEC-arvo on korkeampi suuremmille nopeuksille ja alhaisempi, jos pyörän on otettava paljon vaikutusta, kuten vaikutukset, joita voit odottaa, jos päätät käyttää sitä temppuja varten.

Brake type:

On olemassa erilaisia jarrutyyppejä - pultti-, jousi- ja flex-hätäjarru. Pultti- ja jousijarrut tekevät enemmän melua, joten jos haluat enemmän äänettömiä jarruja, kannattaa mennä joustavaan sähkönjarrun jarruun, mutta tämä aiheuttaa pyörien hieman ja kokonaisuudessaan vähentyneen pitkäikäisyyden.

Assembly:

Lähes valmis ajamaan tai valmis käyttämään. Tarkista aina skootteri ennen käyttöä, ja muista, että se on erilainen, miten saat skootterisi. jos skootterisi on valmis, se on täysin käyttövalmis, kun taas jos se on vain osittain valmis, on olemassa muutamia osia, jotka on kiristettävä ja koottava, mikä on tehtävä standardityökaluilla.
Ominaisuudet
★ Street ★★★★★
★ Rampit ★★★★★
★ Slide ★★★★★
★ Kuljetus ★★★★☆
★ Laatu ★★★★★
Ce-Sertifioitu Joo
Total height 83 cm
Weight 3600 g
Enimmäiskuormitus 100 kg
Deck design One-Piece
Deck material Aluminum 6065
Deck length 500 mm
Deck width 120 mm
Kovera 3,5º
Compression type IHC
Fork Two-Piece
Headset type Integrated
Bar material Charles Steel
Bar height 580 mm
Bar width 535 mm
Clamp size Triple
Outer diameter 35 mm (Oversized)
Inner diameter 28 mm
Wheel diameter 110 mm
Wheel hardness 88 A
Core material Aluminium
Wheel design Spoked
Wheel profile Medium
Bearings ABEC-9
Brake type Flex Fender
Akseli pituus - Etuosa 45 mm
Akseli pituus - Takaisin 60 mm
Assembly Partly assembled